Asistență online Toate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Cum mă dezabonez?

Pentru a te dezabona, trebuie anulată reînnoirea automată a abonamentului.

Anularea acestuia este posibilă conectându-te de pe un calculator la cel puțin 24 de ore după efectuarea plății și cu până la 48 de ore înainte de expirarea abonamentului.

*Fă clic pe fotografia ta de profil, apoi în secțiunea „Contul meu” și pe „Gestionez abonamentul”.
*Odată anulată reînnoirea, noi îți trimitem imediat un e-mail de confirmare, iar tu continui să profiți de abonament până la expirarea lui.
*Când abonamentul se încheie, nu mai ai acces la funcționalitățile cu plată, noi nu vom mai debita nicio sumă din contul tău bancar după expirarea perioadei de valabilitate a abonamentului.

Cu toate acestea, dacă ai achiziționat abonamentul prin intermediul iTunes, procedura este un pic diferită: Mergi în secțiunea „Îmi aleg abonamentul” din aplicația „App Store” la cel puțin 24 de ore după efectuarea plății și cu până la 48 de ore înainte de data expirării abonamentului.

Dacă nu mai dorești să apari în cadrul serviciilor noastre, este necesară și ștergerea profilului (din secțiunea „Contul meu” și „Șterg profilul”).

Dacă ai cunoscut persoana potrivită, ar fi adorabil să-ți împărtășești povestea cu celelalte persoane singure. Doar câteva cuvinte: intră pe pagina de start a site-ului de pe un calculator și fă clic pe linkul „Spun povestea mea” în secțiunea „Mărturii” din „Poveștile noastre frumoase”: https://www.meetic.ro/p/temoignages/.

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Pentru a obține un răspuns la întrebarea ta, te invităm să contactezi Serviciul Clienți.