Asistență online Toate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

De ce nu (mai) primesc notificări la adresa de e-mail?

Nu este nimic personal. Este mai degrabă consecința filtrului tău anti-spam.

Iată cum rezolvi lucrul acesta: din mesageria ta, poți să-ți configurezi filtrul anti-spam și să ne înregistrezi în lista expeditorilor care nu trebuie blocați.

Dacă filtrul tău anti-spam este deja configurat și nu ai deschis e-mailurile de la noi o perioadă mai lungă, serverele noastre au considerat probabil că mesageria ta este indisponibilă și au suspendat trimiterea alertelor.

Verifică și dacă notificările pe care dorești să le primești sunt bifate:

*În versiunea pentru mobil a site-ului sau în aplicații, în secțiunile „Eu” și „Configurări”.
*În versiunea pentru desktop a site-ului, prin intermediul profilului tău, în secțiunea „Contul meu”.

Ai rezolvat! Să întâlnești cât mai curând persoane minunate!

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Pentru a obține un răspuns la întrebarea ta, te invităm să contactezi Serviciul Clienți.