Asistență online Toate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

De ce primesc e-mailuri sau notificări deși nu am cont sau mi-am șters contul?

Dezvoltatorii noștri confirmă că nu e nimic paranormal. Dacă primești e-mailuri sau notificări din partea noastră, acest lucru înseamnă:

*Fie că la un moment dat ți-ai deschis un cont cu această adresă, iar contul nu este șters, ci doar suspendat.
*Fie că această adresă este asociată unui cont din cadrul altuia dintre serviciile noastre de întâlniri, aparținând grupului nostru (DisonsDemain sau Affiny).

1. Dacă dorești să ștergi profilul asociat cu trimiterea acestor e-mailuri și/sau notificări:

*Conectează-te pe site-ul de proveniență a mesajului de pe un calculator resetând, dacă este nevoie, parola, cu respectiva adresă de e-mail.
*Verifică statutul contului tău în secțiunea „Contul meu” de pe fotografia de profil, apoi anulează, dacă dorești, înregistrarea (prin intermediul linkului „Șterg profilul”) și verifică dacă s-a efectuat: noi trimitem întotdeauna un e-mail de confirmare în această privință. Atenție, simpla suspendare a unui cont nu presupune dezactivarea contului și a abonamentului asociat.

2. Dacă dorești să-ți păstrezi contul, dar să dezactivezi trimiterea acestor e-mailuri și/sau notificări, poți să faci acest lucru autentificându-te în cont și, în setări, să dezactivezi trimiterea tuturor tipurilor de comunicări pe care nu dorești să le mai primești.

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Pentru a obține un răspuns la întrebarea ta, te invităm să contactezi Serviciul Clienți.