Asistență online Toate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Ce-i de făcut în caz de hărțuire online?

Pe Meetic, persoanele singure pot acționa împotriva hărțuirii online. Iată cele două acțiuni imediate pentru a avea grijă de tine și a ne permite nouă să acționăm dacă primești mesaje insistente, denigratoare, jignitoare sau fotografii neadecvate:

*Raportează persoana respectivă făcând clic pe butonul „Raportează” din mesagerie.
*Blochează persoana respectivă astfel încât să nu te mai poată contacta.

În ambele cazuri, echipa noastră responsabilă de moderare și siguranță va fi alertată și va lua măsuri în cel mai scurt timp: de la avertisment până la ștergerea definitivă a contului deoarece, în această privință, nu vom face nicio concesie.

Consilierul virtual Lara participă, de asemenea, la prevenirea și detectarea formelor de hărțuire online.

Lara intervine în cazul unui număr prea mare de mesaje trimise aceleiași persoane și rămase fără răspuns. Lara se asigură că totul merge bine și, dacă e nevoie, explică cum să procedezi (Raportează/Blochează) și te îndrumă pentru a pune capăt acestei situații.

În cele din urmă, ea încurajează informarea de pe site-ul guvernului: www.arretonslesviolences.org.

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Pentru a obține un răspuns la întrebarea ta, te invităm să contactezi Serviciul Clienți.