Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Am plătit deja pentru un abonament. De ce mi se cere să mă abonez?

😬 Există câteva motive pentru care uneori se poate întâmpla acest lucru:

Plata ta nu s-a procesat

  • Verifică dacă ai primit confirmarea plății prin e-mail. În caz contrar, te rugăm să încerci din nou.

Ai plătit prin intermediul altui profil (ceea ce înseamnă că, neintenționat, ți-ai creat mai mult de un cont la noi)

  • Încearcă să te autentifici din nou, folosind adresa de e-mail la care ai primit e-mailul de confirmare.
  • Contactează Serviciul Clienți 💌 dacă nu se întâmplă nimic

Ai cumpărat un abonament pe site-ul nostru înrudit Affiny, care nu include acces la Meetic.

➔ Dacă este nevoie, contactează Serviciul Clienți 💌 

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.