Asistență online Toate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Vreau să opresc abonamentul. Ce ar trebui să fac?

Sperăm că ne părăsești din motive întemeiate!
Dacă așa stau lucrurile, vrei să lași o mărturie? Fă clic aici.

Să revenim, hai să te ajutăm 😊


De pe un computer:

  • Autentifică-te în cont de pe un computer
  • Mergi la Setările contului > Abonamentul meu ➔.Finalizează anularea reînnoirii.
    Sau fă clic aici.

! Dacă ai optat pentru plata în rate, s-ar putea să mai ai plăți de efectuat.


De pe versiunea pentru mobil a site-ului:

  • Autentifică-te în cont de pe mobil.
  • Mergi la Eu > Setări ⚙️ > Abonamentul meu > Gestionează abonamentul ➔ Finalizează anularea reînnoirii.
    Sau fă clic aici.

! Dacă ai optat pentru plata în rate, s-ar putea să mai ai plăți de efectuat.


Dintr-o aplicație:

  • Pentru a anula un abonament cumpărat direct de pe Meetic, trebuie să ai acces la un computer.


Achizițiile efectuate prin intermediul aplicației noastre pentru iPhone:

  • Deschide Setările aplicației > Atinge numele > Atinge Abonamente > Atinge abonamentul pe care vrei să-l gestionezi > Anulează abonamentul
Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Pentru a obține un răspuns la întrebarea ta, te invităm să contactezi Serviciul Clienți.