Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Nu am primit un e-mail de confirmare. Unde pot găsi informații despre abonamentul meu?

Dacă nu ai primit un e-mail, iată ce trebuie să faci:

  1. Mai întâi, verifică dacă e-mailul a ajuns în dosarul spam.
  2. Mergi la secțiunea Setările contului (site sau aplicație) și verifică dacă abonamentul tău este menționat.
  3. Dacă nu-ți găsești abonamentul, înseamnă că plata ta nu s-a procesat.
    Te rugăm să încerci din nou.

De ce expiră abonamentul?

  • Poți găsi informații despre abonamentul tău după cum urmează:
    • De pe un computer: Setările contului >Gestionez abonamentul.
    • De pe mobil și din aplicație: Secțiunea Eu > ⚙️
  • Aici mai poți să anulezi reînnoirea automată și să vezi istoricul achizițiilor.
Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.