Am un abonament. De ce nu pot citi sau răspunde la mesaje?
Nu primești răspuns la mesaje
Dacă mesajele tale au fost expediate, există mai multe motive pentru care cineva ar putea să nu răspundă:
- Membrii nu s-au autentificat, așadar nu au văzut mesajul tău.
- Nu au un abonament, lucru necesar pentru a citi și răspunde.
- Au citit mesajul tău, dar nu doresc să răspundă. Te rugăm să reții că e alegerea lor și să mergi mai departe. Există mereu noi persoane de descoperit pe Meetic.
Pentru a-ți crește la maximum șansele de a primi un răspuns, nu uita să-ți completezi profilul.
Ai un abonament, dar nu poți citi sau trimite e-mailuri
Din momentul în care vei achiziționa un abonament, vei putea trimite și citi mesaje. Există patru cauze posibile în cazul în care lucrurile nu funcționează cum ar trebui:
- Abonamentul tău nu a fost recunoscut de sistemul nostru➔ deconectează-te și conectează-te din nou.
- Metoda ta de plată nu mai este valabilă. Abonamentul tău a expirat, dar nu a fost reînnoit deoarece metoda ta de plată nu este actualizată.
- Abonamentul tău a fost achiziționat pentru alt profil. Probabil ai creat mai multe profiluri și te conectezi la un profil fără abonament-. (Îți reamintim cu amabilitate că este interzis să ai mai multe profiluri.)
- Abonamentul tău a fost achiziționat pentru unul dintre celelalte servicii ale noastre, Affiny sau OurTime și nu pe Meetic.