Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Am un abonament. De ce nu pot citi sau răspunde la mesaje?

Nu primești răspuns la mesaje

Dacă mesajele tale au fost expediate, există mai multe motive pentru care cineva ar putea să nu răspundă:

  • Membrii nu s-au autentificat, așadar nu au văzut mesajul tău.
  • Nu au un abonament, lucru necesar pentru a citi și răspunde.
  • Au citit mesajul tău, dar nu doresc să răspundă. Te rugăm să reții că e alegerea lor și să mergi mai departe. Există mereu noi persoane de descoperit pe Meetic.

Pentru a-ți crește la maximum șansele de a primi un răspuns, nu uita să-ți completezi profilul.

Ai un abonament, dar nu poți citi sau trimite e-mailuri

Din momentul în care vei achiziționa un abonament, vei putea trimite și citi mesaje. Există patru cauze posibile în cazul în care lucrurile nu funcționează cum ar trebui:

  • Abonamentul tău nu a fost recunoscut de sistemul nostru➔ deconectează-te și conectează-te din nou.
  • Metoda ta de plată nu mai este valabilă. Abonamentul tău a expirat, dar nu a fost reînnoit deoarece metoda ta de plată nu este actualizată.
  • Abonamentul tău a fost achiziționat pentru alt profil. Probabil ai creat mai multe profiluri și te conectezi la un profil fără abonament-. (Îți reamintim cu amabilitate că este interzis să ai mai multe profiluri.)
  • Abonamentul tău a fost achiziționat pentru unul dintre celelalte servicii ale noastre, Affiny sau OurTime și nu pe Meetic.
Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.