Ce pot să fac în cazul în care cardul de credit, fotografiile mele sau detaliile de contact au fost folosite fără acordul meu în cadrul serviciului dvs.?
Altcineva mi-a folosit cardul bancar pentru a efectua o achiziție. Ce ar trebui să fac?
Dacă ești client Meetic:
- Asigură-te că debitele pe care le-ai observat nu sunt asociate reînnoirii automate a abonamentului tău.
- Dacă nu este cazul: atunci contactează imediat banca. În caz de suspiciuni, contactează-ne și pe noi prin e-mail cât mai curând posibil. Echipele noastre tratează cu maximă seriozitate cazurile de piraterie a cardurilor sau de utilizare frauduloasă a cardurilor de credit.
Dacă nu te-ai înregistrat niciodată pe site-ul nostru:
- Contactează-ți banca imediat pentru a opri tranzacția și a evita orice tranzacții suplimentare în contul tău.
Un alt membru folosește fotografiile mele pe profilul său. Ce ar trebui să fac?
Dacă ești o victimă a furtului de identitate, vom rezolva această problemă.
- Contactează Serviciul Clienți 💌 și îți vom trimite un formular.
- Trimite-l înapoi completat împreună cu actul tău de identitate, precum și fotografii sau capturi de ecran ale utilizatorului respectiv.
➔ Vom lua măsuri prompte și corespunzătoare
Altcineva îmi folosește adresa de e-mail. Ce ar trebui să fac?
- Contactează Serviciul Clienți 💌 și precizează această adresă de e-mail.
- Asigură-te că nu ai un cont Meetic vechi pe care ai uitat să-l ștergi.
➔ În acest caz, urmează pașii pentru anulare descriși aici.