Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Ce pot să fac în cazul în care cardul de credit, fotografiile mele sau detaliile de contact au fost folosite fără acordul meu în cadrul serviciului dvs.?

Altcineva mi-a folosit cardul bancar pentru a efectua o achiziție. Ce ar trebui să fac?

Dacă ești client Meetic:

  • Asigură-te că debitele pe care le-ai observat nu sunt asociate reînnoirii automate a abonamentului tău.
  • Dacă nu este cazul: atunci contactează imediat banca. În caz de suspiciuni, contactează-ne și pe noi prin e-mail cât mai curând posibil. Echipele noastre tratează cu maximă seriozitate cazurile de piraterie a cardurilor sau de utilizare frauduloasă a cardurilor de credit.

Dacă nu te-ai înregistrat niciodată pe site-ul nostru:

  • Contactează-ți banca imediat pentru a opri tranzacția și a evita orice tranzacții suplimentare în contul tău.

 


Un alt membru folosește fotografiile mele pe profilul său. Ce ar trebui să fac?

Dacă ești o victimă a furtului de identitate, vom rezolva această problemă.

  1. Contactează Serviciul Clienți 💌 și îți vom trimite un formular.
  2. Trimite-l înapoi completat împreună cu actul tău de identitate, precum și fotografii sau capturi de ecran ale utilizatorului respectiv.

➔ Vom lua măsuri prompte și corespunzătoare

 

Altcineva îmi folosește adresa de e-mail. Ce ar trebui să fac?

  • Contactează Serviciul Clienți 💌 și precizează această adresă de e-mail.
  • Asigură-te că nu ai un cont Meetic vechi pe care ai uitat să-l ștergi.
    ➔ În acest caz, urmează pașii pentru anulare descriși aici.
Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.