Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Cum se face Verificarea Fotografiei?

Photo Verification constă într-un singur pas simplu: realizarea unui selfie video. Veți primi statutul „Verificat cu Fotografie” dacă persoana din selfie-ul video trece atât de etapa de verificare a vitalității, cât și de cea de autentificare facială 3D.

Liveness Check scanează fața din filmul dvs. video și ne ajută să determinăm dacă videoclipul a fost realizat de o persoană reală, în viață, și dacă nu a fost modificat sau manipulat digital. Autentificarea facială 3D vă detectează fața în selfie-ul video și în fotografiile de profil și extrage geometriile faciale cu ajutorul tehnologiei de recunoaștere facială pentru a genera un număr unic sau un „șablon” de geometrie facială. Aceste șabloane sunt utilizate pentru a ajuta la verificarea faptului că persoana din selfie-ul video este aceeași persoană care apare în fotografiile de profil.

Șabloanele de geometrie facială sunt șterse în termen de 24 de ore. Selfie-ul dvs. video este șters și nu este adăugat la profilul dvs., dar păstrăm două capturi de ecran din selfie-ul dvs. video în scopul auditării și gestionării acestei funcții.

Cum folosiți informațiile privind geometria facială?

Utilizăm informațiile privind geometria dvs. facială doar în scopul verificării fotografiilor. Pentru a efectua procesul de verificare a fotografiilor, împărtășim informațiile privind geometria dvs. facială și capturile de ecran cu Match Group, LLC, o companie din cadrul Match Group care operează această funcție la instrucțiunile noastre și în numele nostru, în calitate de furnizor de servicii. Aceștia stochează și utilizează informațiile dvs. de geometrie facială și capturile de ecran pe instanțele lor Amazon Web Service (AWS). Aceste informații și capturi de ecran sunt șterse din instanțele lor Amazon Web Services în termenele stabilite mai jos la rubrica „Ce veți păstra după finalizarea verificării?”. Dacă doriți să aflați mai multe despre practicile de confidențialitate ale AWS, puteți face clic aici. Nu împărtășim informațiile privind geometria facială și capturile de ecran cu alte părți terțe.

Ce veți păstra după finalizarea verificării?

Vom păstra două capturi de ecran din selfie-ul dvs. video pe durata de viață a contului dvs. pentru a verifica și gestiona funcția noastră de verificare selfie. Aceste capturi de ecran sunt șterse la închiderea contului, în conformitate cu Politica Noastră de Confidențialitate. De asemenea, vom păstra rezultatele procesului de verificare foto (adică, verificat sau nu). Nu păstrăm informațiile de bază privind geometria facială sau „șablonul” dincolo de procesul de Verificare a fotografiilor (care se finalizează, de obicei, în termen de 24 de ore). Nu păstrăm selfie-ul video.

În temeiul cărei autorități legale prelucrați informațiile de verificare a fotografiilor?

Prelucrăm informațiile de verificare a fotografiilor cu acordul dumneavoastră.

Care este politica Meetic în ceea ce privește păstrarea și distrugerea informațiilor biometrice?

  • Păstrarea. Informațiile biometrice – și anume, geometriile faciale care ne permit să efectuăm recunoașterea facială pe selfie-ul dvs. video și pe fotografiile de profil în scopul finalizării Verificării foto – sunt create și păstrate doar cu consimțământul dvs. pe durata procesului de Verificare foto. Verificarea fotografiilor poate dura până la 24 de ore. Odată ce Verificarea foto este finalizată, informațiile biometrice sunt șterse. Păstrăm capturi de ecran din selfie-ul video pe care l-ați făcut în scopurile descrise mai sus, dar informațiile de geometrie facială extrase din video sunt șterse.
  • Distrugere. Atunci când Meetic șterge informațiile biometrice în urma finalizării proceselor de verificare a fotografiilor, acestea sunt șterse definitiv din sistemele noastre și nu mai pot fi recuperate.

Cum pot găsi mai multe informații despre practicile de date ale Meetic, inclusiv despre drepturile mele la confidențialitate?

Vizitați Politica de Confidențialitate pentru a afla mai multe despre practicile noastre de confidențialitate, inclusiv secțiunea Drepturile dumneavoastră.

Ce fac dacă am o altă întrebare?

Contactați-ne oricând!

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.