Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Cum șterg un profil care a fost spart?

E posibil ca cineva să-mi fi spart contul 🚨, Ce ar trebui să fac?


Dacă te mai poți autentifica în cont:

  • Schimbă-ți parola imediat.
    Dacă utilizezi un computer, fă clic aici.
    Dacă utilizezi un telefon mobil, fă clic aici.
  • Apoi Deconectează-te și Autentifică-te din nou de pe fiecare dispozitiv conectat la contul tău.

➔  Noi recomandăm să-ți schimbi și parola contului de e-mail.


Dacă nu te poți autentifica în cont:

  • Contactează Serviciul Clienți 💌 și vom închide noi contul în locul tău
  • Dacă ai un abonament, îl putem transfera către un cont nou. Contactează-ne cu vechiul nume de utilizator și cu noul număr de client, pe care îl vei găsi în secțiunea Setările contului.


Sfaturi pentru a-ți menține contul în siguranță

  • Alege o parolă complexă cu cel puțin o literă, o cifră și un caracter special.
  • Deconectează-te întotdeauna de pe Meetic dacă îți accesezi contul dintr-un spațiu public.
  • Nu redirecționa sau distribui e-mailuri primite de la noi.

Nu uita – siguranța ta este prioritatea noastră nr. 1. Dacă simți vreodată că ceva nu este în regulă, nu ezita să ne anunți.

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.