Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Pot contesta decizia de moderare?

Da, aveți dreptul de a contesta decizia de moderare în termen de 6 luni de la notificarea deciziei noastre de moderare. Dacă sunteți un utilizator situat în Uniunea Europeană, vom trata o astfel de cale de atac în conformitate cu Digital Services Act.

Am făcut un raport privind conținutul ilegal și ați decis să nu acționați în consecință. Pot face apel la această decizie?
Da, aveți dreptul să faceți apel în termen de 6 luni de la decizia noastră de a nu da curs raportului dvs. privind conținutul ilegal. Dacă sunteți un utilizator situat în Uniunea Europeană, vom trata o astfel de cale de atac în conformitate cu Digital Services Act.

Cât timp am la dispoziție pentru a depune o contestație?
Aveți posibilitatea de a depune o cale de atac în termen de 6 luni de la notificarea deciziei noastre de moderare. După această perioadă, nu veți mai putea face apel la decizia de moderare.

Cum pot depune o cale de atac?
Puteți depune o cale de atac prin intermediul următorului formular: FORMULAR DE APEL.

Ce informații trebuie să includ în apelul meu?
Atunci când depuneți o cale de atac, este important să fiți clar și concis. Completați toate câmpurile obligatorii, furnizați informații despre acțiunea de moderare specifică pe care o contestați și oferiți o explicație detaliată a motivului pentru care considerați că decizia a fost incorectă sau nedreaptă.

Ce se întâmplă dacă apelul meu este admis?
Dacă apelul dvs. are succes, profilul sau conținutul moderat poate fi restabilit, iar restricțiile asociate cu moderarea pot fi ridicate. De asemenea, ar trebui să primiți o notificare de confirmare a soluției. Este posibil să nu reintroducem conținutul (de exemplu, în cazul în care un astfel de conținut nu mai este păstrat de noi din cauza perioadelor de păstrare a confidențialității), dar vi se va permite să reîncărcați conținutul.

Am alte căi de atac (externe)?
Dacă vă aflați în Uniunea Europeană, faceți clic aici pentru informații cu privire la oportunitățile de a căuta o soluționare prin intermediul unui organism de soluționare certificat sau prin căi de atac judiciare. Dacă nu ați făcut-o deja, vă recomandăm să contestați mai întâi decizia prin intermediul deciziei platformei. În plus, puteți raporta încălcări ale regulilor DSA către coordonatorul de servicii digitale din țara dvs. Aceste opțiuni nu vă limitează capacitatea de a recurge la alte căi de atac legale care vă pot fi disponibile.

Unde pot găsi mai multe informații despre Digital Services Act și drepturile mele ca utilizator?
Dacă sunteți un utilizator situat în Uniunea Europeană, se va aplica Legea privind serviciile digitale. Pentru informații complete despre Legea privind serviciile digitale și drepturile dumneavoastră în calitate de utilizator, puteți consulta site-urile guvernamentale oficiale, resursele juridice, AICI.
Rețineți că specificul acțiunilor de moderare întreprinse și poate varia între diferite platforme online și jurisdicții, deoarece legislația sau ceea ce este și ceea ce nu este „legal” poate diferi în funcție de jurisdicție. În plus, informarea cu privire la drepturile dumneavoastră în temeiul Digital Services Act vă poate ajuta să navigați eficient în astfel de situații.

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.