Ajutor! Nu pot să mă înregistrez.
Sunt câteva motive obișnuite pentru care ai putea avea probleme cu autentificarea 😬
1. Primești un mesaj care spune că adresa ta de e-mail este deja utilizată
- Poți asocia o adresă de e-mail unui singur cont Meetic.
➔ Dacă ai deja un profil Meetic, trebuie să-l ștergi înainte să poți crea unul nou cu aceeași adresă de e-mail.
- Autentifică-te în vechiul cont și accesează Setările contului > Suspend contul > Pentru a-ți șterge contul, fă clic aici.
Sau fă clic aici.
2. Parola ta nu este acceptată
Noi prioritizăm siguranța conturilor Meetic, așadar parola ta trebuie să:
- aibă cel puțin opt caractere
- includă și majuscule, și litere mici
- includă o cifră.
- ex.: Meetic2022@
➔ Parola ta nu poate fi aceeași cu numele de utilizator.
➔ Nu uita să nu comunici niciodată informațiile de autentificare altei persoane, chiar dacă o cunoști.
➔ Parola ta trebuie să fie unică! Nu folosi niciodată aceeași parolă pe mai multe site-uri web.
3. Nu-ți poți accesa contul din străinătate
- Îți poți accesa contul Meetic din aproape orice loc din lume ✈️, dar sunt unele țări în care acest lucru nu este posibil.
➔ Bucură-te de călătorie, iar profilul tău te va aștepta când revii acasă!