Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Ajutor! Nu pot să mă înregistrez.

Sunt câteva motive obișnuite pentru care ai putea avea probleme cu autentificarea 😬

1. Primești un mesaj care spune că adresa ta de e-mail este deja utilizată

  • Poți asocia o adresă de e-mail unui singur cont Meetic.
    ➔ Dacă ai deja un profil Meetic, trebuie să-l ștergi înainte să poți crea unul nou cu aceeași adresă de e-mail.
  • Autentifică-te în vechiul cont și accesează Setările contului > Suspend contul > Pentru a-ți șterge contul, fă clic aici.
    Sau fă clic aici.


2. Parola ta nu este acceptată

Noi prioritizăm siguranța conturilor Meetic, așadar parola ta trebuie să:

  • aibă cel puțin opt caractere
  • includă și majuscule, și litere mici
  • includă o cifră.
  • ex.: Meetic2022@

➔ Parola ta nu poate fi aceeași cu numele de utilizator.
➔ Nu uita să nu comunici niciodată informațiile de autentificare altei persoane, chiar dacă o cunoști.
➔ Parola ta trebuie să fie unică! Nu folosi niciodată aceeași parolă pe mai multe site-uri web.

3. Nu-ți poți accesa contul din străinătate

  • Îți poți accesa contul Meetic din aproape orice loc din lume ✈️, dar sunt unele țări în care acest lucru nu este posibil.
    Bucură-te de călătorie, iar profilul tău te va aștepta când revii acasă!
Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.