Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Cum mă autentific și îmi înregistrez contul?

Pentru a-ți activa profilul, urmează instrucțiunile din e-mailul de activare 📧 (trimis după crearea contului)

Dacă nu primești un e-mail de activare în câteva minute:

  1. Verifică dosarul spam
  2. Dacă tot nu-l găsești, poate că ai introdus adresa de e-mail greșită (se întâmplă!)
  3. Dacă problema persistă, te rugăm să contactezi echipa Serviciului Clienți 💌.

Dacă ai putut să te autentifici și să utilizezi Meetic înainte, dar acum nu poți să te autentifici:

  1. Introdu adresa de e-mail și resetează-ți parola de pe pagina de start > Autentificare > Ai uitat parola?
  2. Ai grijă să scrii corect datele de identificare cu majuscule și litere mici, cifre și caractere speciale.

Îți vom trimite un mesaj de resetare în câteva minute > Urmează instrucțiunile pentru a-ți reseta parola și totul se va rezolva.
Sau fă clic aici.

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.