Cum mă autentific și îmi înregistrez contul?
Pentru a-ți activa profilul, urmează instrucțiunile din e-mailul de activare 📧 (trimis după crearea contului)
Dacă nu primești un e-mail de activare în câteva minute:
- Verifică dosarul spam
- Dacă tot nu-l găsești, poate că ai introdus adresa de e-mail greșită (se întâmplă!)
- Dacă problema persistă, te rugăm să contactezi echipa Serviciului Clienți 💌.
Dacă ai putut să te autentifici și să utilizezi Meetic înainte, dar acum nu poți să te autentifici:
- Introdu adresa de e-mail și resetează-ți parola de pe pagina de start > Autentificare > Ai uitat parola?
- Ai grijă să scrii corect datele de identificare cu majuscule și litere mici, cifre și caractere speciale.
➔ Îți vom trimite un mesaj de resetare în câteva minute > Urmează instrucțiunile pentru a-ți reseta parola și totul se va rezolva.
Sau fă clic aici.