Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Am renunțat la abonament, dar plătesc în continuare. Care ar fi explicația?

😬 Există câteva motive pentru care s-ar putea întâmpla acest lucru:

Ai ales să-ți suspenzi profilul. Suspendarea profilului nu-ți anulează reînnoirea; abonamentul tău rămâne activ și continuă să fie reînnoit până când îl anulezi.

Anularea nu s-a operat în întregime. Dacă nu ai primit un e-mail de confirmare, probabil așa stau lucrurile.
➔ Te rugăm să încerci din nou sau să iei legătura cu echipa Serviciului Clienți 💌.

S-ar putea să ai alt profil. De exemplu, pe site-ul nostru înrudit Affiny

De ce mi s-au debitat mai multe plăți din cont?

Acest lucru se poate întâmpla, în funcție de pachetele de abonament și de opțiunile la care te-ai abonat. Pentru a-ți personaliza și îmbunătăți căutările și interacțiunile, noi îți oferim mai multe opțiuni după achiziția abonamentului.

➔ Pentru orice dubiu referitor la plățile tale, poți consulta informațiile despre abonament și despre plățile tale autentificându-te de pe computer în secțiunea Setările contului.
Dacă utilizezi un computer, fă clic aici.
Dacă utilizezi un telefon mobil, fă clic aici.

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.