De ce trebuie să-mi dovedesc identitatea pentru a finaliza achiziția?
Directiva privind serviciile de plată 2 (PSD2) introdusă de Uniunea Europeană a intrat în vigoare în mai 2021 ➔ scopul este reducerea la minimum a tentativelor de fraudă și îmbunătățirea securității serviciilor de plată
Pentru a-ți finaliza achizițiile viitoare, vei avea obligația să autorizezi plățile pe site împreună cu banca ta. Această operațiune este valabilă pentru toate achizițiile efectuate pe site-ul Meetic cu card de credit și în aplicația iTunes.
- Mai întâi, asigură-te că ai descărcat aplicația băncii tale și că ai permis notificările de la această aplicație.
- După ce detaliile tale bancare au fost completate și validate pe pagina pentru achiziție Meetic, urmează instrucțiunile de autorizare de la banca ta.
- Pentru majoritatea membrilor, ar trebui să primești o notificare de la aplicația ta bancară: Fă clic pe ea pentru a-ți valida achiziția sau lansează aplicația bancară în cazul în care notificarea nu apare,
- Apoi revino la Meetic pentru a finaliza achiziția și a începe să te bucuri de serviciile noastre.
! Te rugăm să reții: dacă închizi fereastra de autorizare a băncii fără să validezi și revii pe pagina pentru achiziție pentru a efectua plata, plata ta nu va fi finalizată.
! Te rugăm să reții: în cazul în care cardul tău bancar expiră și ți se cere să actualizezi această informație, ți se va mai cere să dovedești identitatea; contului tău nu i se vor preleva taxe în timpul acestei operațiuni.
Dacă ai probleme cu validarea plății în aplicația bancară
- Contactează banca
- Încearcă altă metodă de plată disponibilă pe site, cum ar fi Paypal
- Efectuează achiziția de pe alt dispozitiv > Autorizarea băncii poate fi mai fluidă când plătești de pe un computer decât de pe un telefon mobil.