Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

De ce trebuie să-mi dovedesc identitatea pentru a finaliza achiziția?

Directiva privind serviciile de plată 2 (PSD2) introdusă de Uniunea Europeană a intrat în vigoare în mai 2021 ➔ scopul este reducerea la minimum a tentativelor de fraudă și îmbunătățirea securității serviciilor de plată

Pentru a-ți finaliza achizițiile viitoare, vei avea obligația să autorizezi plățile pe site împreună cu banca ta. Această operațiune este valabilă pentru toate achizițiile efectuate pe site-ul Meetic cu card de credit și în aplicația iTunes.

  1. Mai întâi, asigură-te că ai descărcat aplicația băncii tale și că ai permis notificările de la această aplicație.
  2. După ce detaliile tale bancare au fost completate și validate pe pagina pentru achiziție Meetic, urmează instrucțiunile de autorizare de la banca ta.
  3. Pentru majoritatea membrilor, ar trebui să primești o notificare de la aplicația ta bancară: Fă clic pe ea pentru a-ți valida achiziția sau lansează aplicația bancară în cazul în care notificarea nu apare,
  4. Apoi revino la Meetic pentru a finaliza achiziția și a începe să te bucuri de serviciile noastre.


! Te rugăm să reții:
dacă închizi fereastra de autorizare a băncii fără să validezi și revii pe pagina pentru achiziție pentru a efectua plata, plata ta nu va fi finalizată.

! Te rugăm să reții: în cazul în care cardul tău bancar expiră și ți se cere să actualizezi această informație, ți se va mai cere să dovedești identitatea; contului tău nu i se vor preleva taxe în timpul acestei operațiuni.

Dacă ai probleme cu validarea plății în aplicația bancară

  • Contactează banca
  • Încearcă altă metodă de plată disponibilă pe site, cum ar fi Paypal
  • Efectuează achiziția de pe alt dispozitiv > Autorizarea băncii poate fi mai fluidă când plătești de pe un computer decât de pe un telefon mobil.
Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.