Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

Pot să anulez achiziția și să mi se ramburseze banii?

Ești în perioada de 14 zile de reflecție care urmează achiziției oricărui abonament.

Achiziția ta a fost efectuată pe site-ul web sau pe versiunea pentru mobil a site-ului

  • Contactează echipa Serviciului Clienți 💌 pentru a solicita o rambursare sau un schimb,
    ➔ Te rugăm să reții că rambursările sunt disponibile pentru achizițiile de abonamente și upgrade-uri efectuate pentru prima dată. Suma rambursată este calculată în mod proporțional.
    Nu oferim rambursări pentru reînnoiri, achiziții de boostere, Love Note-uri sau Incognito.

Achiziția ta a fost efectuată prin intermediul App Store

  • Anulările și rambursările sunt gestionate de Apple în conformitate cu termenii și condițiile lor, pe care noi nu le controlăm.
    ➔ Dacă ai achiziționat prin Itunes, va fi nevoie să le trimiți lor solicitarea

Achiziția dvs. a fost efectuată prin intermediul Google Play Store

  • Anulările și rambursările sunt gestionate de Google în conformitate cu termenii și condițiile proprii pe care noi nu le controlăm.
    ➔ Dacă ați cumpărat prin intermediul Google Play, va trebui să le trimiteți cererea dumneavoastră.

Ai depășit cele 14 zile inițiale.

  • Nu se poate efectua nicio rambursare. Dar te putem ajuta să-ți valorifici abonamentul arătându-ți cum să profiți la maximum de funcționalitățile serviciului.

În cazul în care nu dorești să continui cu abonamentul

  • Poți anula reînnoirea automată de pe un computer în Setările contului.
    Sau fă clic aici.
Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.