Pot să anulez achiziția și să mi se ramburseze banii?
Ești în perioada de 14 zile de reflecție care urmează achiziției oricărui abonament.
Achiziția ta a fost efectuată pe site-ul web sau pe versiunea pentru mobil a site-ului
- Contactează echipa Serviciului Clienți 💌 pentru a solicita o rambursare sau un schimb,
➔ Te rugăm să reții că rambursările sunt disponibile pentru achizițiile de abonamente și upgrade-uri efectuate pentru prima dată. Suma rambursată este calculată în mod proporțional.
Nu oferim rambursări pentru reînnoiri, achiziții de boostere, Love Note-uri sau Incognito.
Achiziția ta a fost efectuată prin intermediul App Store
- Anulările și rambursările sunt gestionate de Apple în conformitate cu termenii și condițiile lor, pe care noi nu le controlăm.
➔ Dacă ai achiziționat prin Itunes, va fi nevoie să le trimiți lor solicitarea
Achiziția dvs. a fost efectuată prin intermediul Google Play Store
- Anulările și rambursările sunt gestionate de Google în conformitate cu termenii și condițiile proprii pe care noi nu le controlăm.
➔ Dacă ați cumpărat prin intermediul Google Play, va trebui să le trimiteți cererea dumneavoastră.
Ai depășit cele 14 zile inițiale.
- Nu se poate efectua nicio rambursare. Dar te putem ajuta să-ți valorifici abonamentul arătându-ți cum să profiți la maximum de funcționalitățile serviciului.
În cazul în care nu dorești să continui cu abonamentul
- Poți anula reînnoirea automată de pe un computer în Setările contului.
Sau fă clic aici.