Asistență onlineToate răspunsurile la întrebările tale
FAQ
Categorii Întrebări frecvente
Categorii
Întrebări frecvente
Înapoi

De ce împărtășim informații în cadrul companiilor Match Group

Ca să susținem operațiunile zilnice tehnice sau de business

Funcționarea serviciului nostru implică multe operațiuni zilnice tehnice și de business, inclusiv găzduirea în siguranță a datelor, oferirea unui serviciu bun de asistență a clienților, desfășurarea campaniilor de marketing și advertising, înțelegerea lucrurilor pe care utilizatorii le apreciază sau pe care le detestă la serviciile noastre, ca să le putem îmbunătăți, efectuarea de cercetare și dezvoltare, facilitarea plăților, gestionarea veniturilor și contabilității, lupta împotriva spam-ului, abuzurilor, fraudei și a altor comportamente dăunătoare similare, asigurarea sprijinului legal și altele. Împărtășim informații despre dvs. cu companiile afiliate Match Group ca ele să ne ajute să efectuăm unele dintre aceste operațiuni zilnice ca furnizori ai servicilor noastre.

Ca să putem să avem grijă de siguranța dvs. și a altor persoane

Distribuim și primim informații despre dvs. în cadrul companiilor Match Group ca să putem sprijini eforturile noastre de a vă menține în siguranță. Asta ne ajută să facem lucruri precum:

  • să investigăm, să identificăm și să luăm măsuri împotriva (de ex. interzicerea) conturilor false, spam-ului, abuzului, fraudei și altor infracțiuni din cadrul serviciilor Match Group.
  • să identificăm și să combatem potențiale discriminări sau prejudecăți, îmbunătățindu-ne abilitatea de a verifica design-ul și utilizarea serviciilor Match Group împotriva rezultatelor discriminatorii sau rezultatelor bazate pe prejudecăți.
  • să lucrăm cu autoritățile de aplicare a legii atunci când suspectăm lucruri precum fraudă sau activități ilegale sau dăunătoare, sau să ajutăm la prevenirea pericolelor iminente sau a morții.

Ca să oferim funcții în cadrul Match Group

În funcție de serviciile pe care le folosiți sau de țara în care vă aflați, este posibil să oferim opțiuni care implică alte Mărci Match Group. De exemplu, ca să vă îmbunătățim șansele la dezvoltarea de conexiuni semnificative cu alte persoane, este posibil să vă afișăm profilul în cadrul altor servicii Match Group sau să vă oferim șansa de a beneficia de alte funcționalități pe mai multe platforme. Vom respecta desigur legile aplicabile și, atunci când e relevant, vă vom informa cu privire la o astfel de oportunitate și vă vom da posibilitatea să vă oferiți consimțământul sau să refuzați.

Ca să înțelegem cum folosesc oamenii serviciile Match Group

Distribuirea informațiilor ne ajută să înțelegem modul în care oamenii folosesc serviciile Match Group, de exemplu numărând în mod exact numărul de utilizatori unici înregistrați, activi sau plătitori din cadrul serviciilor Match Group, cât de multe servicii Match Group folosesc aceștia în medie, cum interacționează oamenii unii cu alții și cum diferă tiparele de utilizare.

Ca să ne promovăm serviciile în cadrul familiei de companii Match Group

A înțelege cum folosesc oamenii serviciile Match Group ne ajută să identificăm și să personalizăm oferte pentru alte servicii Match Group cu privire la care oamenii ar putea fi interesați. De exemplu, putem împărtăși identificatori, date legate de profilul și activitatea utilizatorilor care sunt părinți singuri, al utilizatorilor latino sau LGBTQ+, astfel încât aceștia să poată vedea oferte din partea unui serviciu Match Group diferit care interacționează mult cu persoane din comunitatea lor.

Răspund aceste informații la întrebarea ta?
Da Nu
Mulțumim că ai vizitat Asistență online. Navigare plăcută pe site!

Dacă doriți în continuare să contactați serviciul clienți, faceți clic mai jos.